BALKÓN - facelift



Balkón šitý na mieru. Doslova a do písmena. Má nepravidelný tvar, výklenky, takže nejako ho "spojazdniť" bola výzva.  

Balkón bol pôvodne bez zasklenia a so zničenými dverami. Prvá úloha bola zaskliť celý balkón a vymeniť dvere naň vedúce. Bohužiaľ, nepodarilo sa mi nájsť foto toho úplne najstaršieho výzoru nášho "pána na holenie". Pritom som si istá, že som ho fotila. Nič to, keď nájdem, priložím.

Ďalší krok bol, po čerstvom bielom nátere, umiestniť do jedného výklenku lavicu. O jej prerode, či zrode, sa dá dočítať tu

Následne sme na balkón dokúpili dve obyčajné plastové stoličky. Určite by sa mi boli páčili prútené alebo z iného prírodného materiálu, ale buď boli tie stoličky príliš objemné alebo ťažké. Balkón je okrem oddychovej zóny aj úžitkový a potrebujem s nábytkom hýbať, tak som dala prednosť bielemu plastu a starému, ale stále dobre vyzerajúcemu, stolu taktiež ľahkej váhy.



Do iného výklenku vedľa lavice sme napasovali policu, ktorá zostala tri roky nedotknutá a až prednedávnom dostala nový šat. Tu je niečo viac o nej. 




Na druhom konci balkóna, oproti lavici sú len dekoratívne prvky. Tam, keď periem, sa zvykne sušiť prádlo. Mohla by som ho vešať aj inde, ale na balkón svieti celé odpoludnie slnko, tak všetko rýchle uschne. Dokonca aj živé kvety. To, sa mi až tak nepáči. S odretými ušami tam prežívajú len sukulenty, a aj tie musím často zachraňovať pred istou smrťou.




Nad toto všetko sa povznáša a dohliada obyčajná plastová lampa z Ikea, ktorú som pretvorila podľa môjho gusta. Má teraz taký industriálno šmrncovný vzhľad.



Dva pohľady PRED a PO




Komentáre