Lavica - facelift



No áno, opäť kus nábytku z bazáru. Pôvodne to bol hnedý lakovaný konferenčný stolík s mramorovou doskou navrchu, ale ja som ho prerobila na lavicu, ktorá má čestné miesto vo vstupnej chodbe.

Nechcem sa opakovať, ale znovu som začala šmirgľovaním. Nasledoval náter bielou základnou farbou a potom tri vrstvy čiernej akrylovej farby. Dekoratívne prvky som zvýraznila zlatou permanentnou fixkou (značka Sharpie) a celú lavicu natrela polyuretánovým lakom.


Keďže mramor, ktorý bol pôvodne navrchu sme odstránili, zostala po ňom diera. Kúpili sme preglejku (hrúbka 2 cm), narezali presne na mieru a ja som ju potiahla látkou. Postupovala som rovnako ako pri výrobe čela postele.

Dekoratívnu látku som položila lícom na zem, na ňu uložila vatelín a na ten som položila preglejku. Potom som postupne všetko zasponkovala.
Na hotovú sedaciu časť som uložila korpus lavice a zospodu lavice som na každú stranu priskrutkovala dve pravouhlé sponky (za svet ma nemôže napadnúť ako sa to odborne volá). 


Výsledok je, myslím si, viac než uspokojivý.






Komentáre

  1. Un buen trabajo. Solo es necesario tener imaginación y estilo. El resto es lo más fácil. Congratulations.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. waw Monika, super, krasne. Klobuk dole ��

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára