Pracovňa - facelift



Minulý rok sme v jednej z izieb vytvorili malý pracovný kútik. Viac o ňom sa dá dočítať na pracovný kútik - facelift. Tu je jedna spomienková foto:



Napriek tomu, že bol pekný, funkčný a dokonca sme osadili sklobetónové tvárnice, aby na chodbu prenikalo viac svetla, nebolo to ono. Z jednej strany diera v stene, z druhej strany tiež, a na chodbe aj tak nebolo dostatočné svetlo, preto sme rozhodli, že stena musí preč.


Ale čo s tým priestorom? Dumala som, dumala a vydumala. Dolu vstavané skrinky a v hornej časti sklo. A kam sme sa vybrali na nákup? No predsa do Ikea. Znie to možno ako obohraná platňa, ale znovu som dala priestor komode RAST. Verzatilná a navyše mi pasovala rozmerovo. 

Po zbúraní steny zostal malý "kýpeť" steny, ktorý sme nechali, aby sme nemuseli hýbať s podlahou. Kúpili sme drevené hranoly a všetko výškovo doladili. 

Komody som namorila a tu už zaujali svoje miesto. Zatiaľ len skúška, či všetko sedí.


Potom ich polovička bezpečne upevnila, Navrchu sa spojili drevom.


Zozadu sme pribili pevnú preglejku a na záver som všetko natrela bielou farbou.


Takmer hotovo. Chýbajú len zásuvky a sokel. Všetko ostané je začistené, namaľované, nalakované... môžeme ísť do finále. 

Stooop!!! Chýba presklenie vo vrchnej časti. To sme dali vyrobiť na mieru odborníkom. A trvalo im to dosť dlho, hoci to nie je žiadna komplikovaná vec. 


Vnútro zásuviek som polepila vlisovou tapetou a naskrutkovala nové úchytky. A tu už je nový kus "stenonábytku":




Pohľad cez sklo z druhej strany.


Na tomto kúte chcem ešte popracovať. Zatiaľ je v takomto stave.


Komentáre

Zverejnenie komentára