Pracovný kútik - facelift


Tento facelift som dokončila v máji a chcela ho uverejniť začiatkom júna, ale zostala som tri mesiace bez prístupu na internet (napodiv ani mi príliš nechýbal), tak ide na svetlo až teraz.

Cesta k môjmu kútiku bola tŕnistá. V preklade to znamená... prašná, hlučná a kľukatá.

Na mieste dnešného "pracoviska" bola ešte pred polrokom vstavaná skriňa. Najskôr som mala v pláne A kút vstavaný do priestoru bývalej skrine. Do steny, ktorá je spoločná so vstupnou chodbou, sme osadili sklobetónové tvárnice, aby tam prenikalo viac svetla.

Plán B zahŕňal likvidáciu dreveného rámu a nadstavca. Spodok skrine bol vyvýšený oproti podlahe v izbe o takmer desať centimetrov, odkiaľ šikovní chlapci odstránili asi tri vrstvy dlažby. 


Potom sa všetko začistilo, zabetónovalo a... prišla som s plánom C...zbúrať jednu bočnú stenu. Tak sa prášilo a búšilo znovu.


S týmto som už bola spokojná, tak sa mohlo pristúpiť k maľovke.
Najskôr len biely náter. Sklobetón mi však klal oči, preto som sa rozhodla zamaskovať ho vodorovnými pásmi tmavej farby.
Trvalo mi takmer dve hodiny, kým som to všetko vymerala a polepila maliarskou páskou. Namaľovať pásy bola potom "brnkačka". Použila som odtieň farby atlantická modrá.


Zariadenie môjho kútika bolo určite jednoduchšie ako fáza búrania.

Písací stôl MICKE je z Ikea. K nemu som dokúpila jednu policu, ktorá sa upevnila na stenu a zalícovala s výškou stola. Ďalšie dve kratšie police sú nad ňou.

Do lampy som sa zamilovala na prvý pohľad v obchode. Nechcela som stôl zapratať stolovou lampou, tak som zvolila túto.


Biele kreslo som kúpila v Keidea. Nebolo drahé a je veľmi pohodlné. Ušila som mu kabátik zo zvyšku umelej kožušiny. Nepoužila som ani šijací stroj. Všetko som to "sfercovala" v rukách.


Tu je pohľad na "predtým a potom".




Myslím, že aj keď tá cesta trvala dlhšie, stálo to za to. Mám malý, ale krásny kútik, kde sa môžem s chuťou zahĺbiť do mojich aktivít.

Komentáre

  1. Estupendo trabajo. Una transformación total con un resultado gratamente sorprendente. Gratulujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty brďo ... perfektne!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Muchas gracias a moc ďakujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára