A opäť záložky DIY


Záložiek nikdy nie je dosť. Dokonca si myslím, že každá kniha by mala mať svoju vlastnú záložku. Personalizovanú. To bude zrejme môj dlhodobý projekt do budúcna.

Nateraz tu mám na odprezentovanie zopár záložiek, ktoré som si postupne vyrobila v priebehu posledných troch mesiacov. Využila som na to zvyšky akvarelového papiera a rôzne techniky maľovania (akvarel, akryl, gvaš, kombi...). 

akvarel so zlatými detailami

vľavo hore: akvarel kombinovaný s akrylom; vľavo dole: gouache
vpravo: akvarel + biela akrylová fixka

gouache/gvaš

Praktická magnetická  záložka: Sova nalepená na tvrdom čiernom výkrese a vo vnútri proti sebe nalepená magnetická fólia. Jej výhodou je, že z knihy nevypadne. 
A na záver superjednoduchá obojstranná záložka (mám ich viacero s rôznymi motívmi) z dekoratívneho scrapbook papiera pre moju knihu Japonské mýty, ktorú mi darovala Dobrá Duša. 

Komentáre