Krabičkovanie - túning a DIY



Krabice, krabičky, pomocníčky na praktické a prehľadné zorganizovanie úložného priestoru. Tu je zopár mojich nápadov na pretvorenie a vytvorenie krabičky.

Táto krabička na... neviem čo, napríklad bižutériu?... bola pekná, ALE  nepáčili sa mi "perleťové" boky a dno, tak som jej spravila malý facelift. 

1 krabička pred zásahom, 2 základný náter šepsom (dala som dve vrstvy), 3 tupovanie akrylovej farby (takisto viac vrstiev), 4 finálny výsledok zospodu a 5 finálny výsledok zvrchu

Dlho (roky) som prekladala túto krabičku z miesta na miesto. V novom šate vyzerá veľmi orientálne. Tak ZENovo :-))  Polepila som ju dekoratívnym papierom.

Malé pečiatky boli večne porozhadzované po celej zásuvke. Vyrobila som im krabičku na mieru a teraz si v nej spokojne hovejú.
1 časti krabičky narezané z kartónu, 2 zlepenie a oblepenie okrajov maliarskou lepiacou páskou, 3 polepenie krabičky samolepiacou tapetou a dno krabičky a vnútorné boky sú polepené farebným papierom, 4 pečiatky v novej "postieľke", 5 zásuvka je teraz cugrunt uprataná 

k tomu dopomohla aj táto krabička na voskovky, ktorú som urobila z dvoch roliek od hygienického papiera. Polepila som ich papierom, ktorý som najskôr pomaľovala a potom nastrihala na mieru. 

Tu sú všetky štyri aktérky pekne pospolu. Však im to svedčí? Aj keď sú totálne odlišné. 

Komentáre