Brošne a magnetky z modelovacej hmoty


Po vianočnom tvorení mi zostala modelovacia hmota. Aby zbytočne nevysychala, použila som ju na tento projektík. Mišung objektov, zvieratá, hríby, dokonca zopár 3D objektov. 

Ako prvé prišlo na radu vykrajovanie, modelovanie  zo samotvrdky (hmota schnúca na vzduchu) a po pár dňoch, keď bola hmota dostatočne presušená, som všetko natrela bielym akrylovým šepsom (gessom), ale postačí aj biela akrylová farba. Nie je to však nutné, len ja si myslím, že hmota nebude tak nasávať vlhkosť. Prevažnú väčšinu som maľovala akvarelovými farbami. Vtáky, ťavy a 3D objekty akrylovými farbami.

Na všetky výtvory som aplikovala 3 vrstvy akrylového laku v spreji. Vždy je lepšie viac tenkých vrstiev ako jedna hrubá. Na niektoré som zozadu prilepila buď brošňový mostík alebo magnetku.


Krabička bez veka na čokoľvek, napríklad na pečiatky...., držiak na štetec v tvare motýľa... a zopár ďalších drobností.

Brošňový zverinec... muchotrávky, líštičky, myška, medvedík, žabka, ježko, čierna labuť či motýľ...


Naša ostrovná tematika...ťavy, či skôr dromedáre, a tvar ostrova.

Tukan, líška a vymyslený operenec.

A jeden špeciálny portrét ♥

Komentáre