Novoročná krabička

K Novému roku prianie všetkého dobrého a niečo malé a sladké pod zub v ručne vyrobenej krabičke z recyklovaného materiálu. 

Chcela som darovať sviatočné koláčiky v krabičke, ale žiadnu som doma nemala a do obchodu hľadať sa mi teda naozaj nechcelo ísť. Poslúžil kartón z lampy, ktorý som odložila "keby náhodou" a bolo. 

Šablónu som si predkreslila priamo na kartón. Prikladám vzor šablóny z jednej stránky, ktorú som si upravila podľa seba (úpravy vyznačené červenou farbou). 


Na vykrojenie som použila ulamovací nôž, pomocou pravítka som poohýbala jednotlivé strany krabičky a nakoniec zlepila obyčajným bielym lepidlom. 

Krabička vystlaná papierom a naplnená chutným obsahom (linecké koláčiky, medovníky a zasnežené zlepované koláčiky).


Navrch prasiatko pre šťastie v roku 2024 a prezent sa môže zabaliť.


Komentáre