Alenka a spol konečne dokončené?


Letné horúčavy ma príliš nemotivovali k maľovaniu, ale mala som výčitky, že niektoré veci som nechala "rozbabrané" tak dlho. Využila som, po pár rokoch, dlhší pobyt na Slovensku a priložila ruku, teda štetec k plátnu. 

Alenku som začala maľovať asi pred piatimi rokmi, hotové bolo len pozadie. Ona potom zostala  nedotknutá na maliarskom stojane. Tvár mala načrtnutú a zajačik takisto, ale bolo treba dodať tým prízrakom život. Neviem, či sa mi to podarilo, ale zatiaľ je obraz "akože" dokončený.  


Tvár tejto Indky som už nevylepšovala. Domaľovala som pozadie a náhrdelníku a náušniciam som dala ľahký 3D nádych. 



Pozadie tohto obrázku som mala na stole asi 3 roky. Bola to čisto intuitívna a spontánna záležitosť bez veľkého rozmýšľania. Pribudli naň nejaké tie objekty. Hoci si myslím, že ešte stále nie je hotový. Len dúfam, že nebude čakať na totálne dokončenie ďalšie tri roky ;-)


Tu sú všetky tri "ležáky" pospolu. Všetky sú robené kombinovanou technikou.

Komentáre