2v1 Spálňa a štúdio

 


Január prebehol v znamení "perestrojky" mojej spálne. Niežeby sa mi ten predošlý vzhľad nepáčil, ale chcelo to refreš. Takisto som sa chcela konečne usadiť v jednej miestnosti aj so všetkým tým mojim umeleckým "bordelom". Obývačka ozaj nie je to pravé miesto na tvorenie. 

Po zodpovedaní otázky jeden, kde to bude, (samozrejme, že v mojej spálni, je tam najlepšie svetlo, navyše, keď ma o polnoci pochytí "rapel" niečo tvoriť, budem to mať na dosah ruky), prišla na radu otážka číslo dva. Akej farby budú steny? Prvou adeptkou bola modrá, konkrétne sivomodrá. Ale potom ma napadlo, že mi veľmi chýba zeleň, tu na ostrove je jej poskromne, tak aspoň takto som chcela vniesť trochu prírody do môjho kráľovstva. Bolo to jasné, bude to zelená, pre mňa ako stvorená. Z ponuky značky Bruguer ma oslovila matná farba Bambus zelený. A mohlo sa začať maľovať. Najskôr sa mi tá farba zdala príliš ponurá, ale keď vyschla, bolo to presne to, čo som hľadala. Pôsobí na mňa útulne a upokojujúco.

Čo sa týka vybavenia izby, nechcela som robiť veľké zmeny, len tam akosi vtesnať stôl a úložný priestor na všetok môj materiál. Nechcela zbytočne kupovať nové veci, len v nevyhnutnom prípade. Využila som teda "čo dom dal". Jediné, čo som kúpila, bol kontajner, polička a lampa z Ikea. 

Urobila som zopár DIY projektov (jednoduché a nenáročné veci) ako  napríklad háčkovaná rozeta v rámiku, ktorú mám ako spomienku na moju tetu, 


či len jednoduché prestriekanie nohy lampy na inú farbu,


alebo doplnenie poličky z Ikea o vrchnú dosku, ktorá teraz slúži ako nočný stolík.


Nový kontajner skvelo doplnil stôl, ktorý je tiež z Ikea, ale my sme ho kúpili z druhej ruky za 30 eur. 


Lampa s pohyblivým ramenom je ideálna, keď potrebujem rýchle nasmerovať svetlo na určité miesto. Dolu vedľa stola majú svoje miesto akvarelové a ostatné papiere uskladnené v krásnom koši. Nesmiem zabudnúť na 70 ročnú ratanovú stoličku, ktorá je stále ako nová a veľmi pohodlná.


Na jednej z poličiek je môj obraz "Escondido", DIY glóbus a krabička, ktorá ukrýva minerály.


Na oboch poličkách sú knihy, ktoré mám rada po ruke, DIY stojan na karty...

Na stole na drevenej komodke mám drobnosti, ktoré ma hrejú pri srdci a posledné akvarelové maľby. Na druhom konci stola je sloník vykladaný perleťou a prírodné kamene.

Pohľad na pracovnú časť izby

a na odpočinkovú zónu.


Za svitu svetielok a svetiel. V noci sa mi krásne zaspáva. 


Finálny výsledok vo videu 



 a na záver pár záberov PRED a PO 






Aktualizácia: 
Asi po dvoch týždňoch od uverejnenia som vymaľovala na zeleno aj kútik za kreslom.


Komentáre