Vianočné tvorenie



Vianoce sú za nami a tu sú darčeky a ozdoby, ktoré som robila počas decembra.

Zopár gnomov, keďže sú v móde, nejaká tá brošňa so snehuliakmi, koníky, sobík, anjelici z dreva či ďalšie vianočné ozdoby zo samotvrdnúcej hmoty.

Takéto krásne darčeky mi poslala moja drahá priateľka M., ktorej veľmi pekne ďakujem. Vždy je to niečo originálne a hlavne handmade. Tento rok to bol anjelik z priadze, dve vianočné látkové prestierania, ručne robená pohľadnica a mydielko.

 
Narýchlo som ešte urobila jeden vianočný stromček, na ktorý som použila len papierový odpad. Kartón z balíkov, ktoré mi prišli a novín. Stromček je minimalistický, tak mi zostala kopa materiálu na iné kreatívne vyčíňanie.


Z kartóna som narezala tri pásy široké 3 cm. Dva s dĺžkou 29 cm a jeden 19 cm. Konce som zlepila taviacou pištoľou, oblepila maliarskou páskou, potom jednou vrstvou novín. Nechala zaschnúť,  následne natrela bielym šepsom a potom akrylovou farbou.
Takým istým spôsobom som urobila aj hviezdu, ktorú som navyše posypala zlatými glitrami. Nalepila som ju na vrchol stromčeka, ktorý som ovinula svetielkami. 
Hotové ajnc, cvaj, draj. Ak nepočítam sušenie, samozrejme, ale pomohla som si fénom ;-)

Komentáre