Vianočné papierové ozdoby

 


Dnes som si vyrobila krásne vianočné ozdoby. Nekomplikované, lacné a ozaj efektné. Z toho, čo bolo po ruke. Z papiera.

Mám doma zopár starých kníh, čo niekto vyhodil a ja som im poskytla prístrešie, s tým, že veď sa raz na niečo zídu. A je to tu. Teraz dostala šancu nejaká holandská detektívka, ktorá bola úspešne zrecyklovaná do tejto papierovej nádhery. 

Najskôr som pár listov z knihy ponatierala kávou rozriedenou v teplej vode a nechala preschnúť. Nastrihala na pásy a tie poskladala do harmoniky a konce zlepila. Do stredu som nalepila papierové koliesko z papiera a ozdobila gombíkom či inou drobnosťou v štýle, čo dom dal. Dozadu som nalepila špagátik na zavesenie.


Niektoré ozdoby som "postrašila" akrylovou farbou a na záver som všetky jemne poprášila trblietkami. Veľmi decentne.


A hotovo! Stačila len stará kniha, nožnice, lepidlo, špagátik a nejaký ten gombík.  Nezabralo to ani veľa času. A ja som sa tak vrátila do detských čias. 


Bola som nimi taká nadšená, že som ešte dorábala zopár malých ozdôb v tom istom duchu. 


Stromček vďaka týmto papierovým ozdobám prekukol. Dodali mu akúsi pokojnejšiu atmosféru. Nemôžem sa ním prestať kochať. Už viem ako ozdobím stromček budúci rok. Krásne starosvetsky. Teším sa na to.

Komentáre