Taburetka facelift



Taburetka FROSTA z Ikea, na ktorej sme mali pôvodne umiestnený kvetináč, stála nevyužitá v kúte. Tak sme sa rozhodli pre nenáročný lifting.

Kdesi naspodu v skrini som objavila penu na čalúnenie, ktorú som pôvodne kúpila (pred niekoľkými rokmi) na iný účel, ale teraz sa hodila. Takisto záves z pevnej látky, ktorý sa mi zdal vhodný adept na tapacírovanie.



Môžeme začať:

1.       Materiálu je naozaj minimum: látka (asi 70x70 cm), pena/molitan (hrúbka 10 cm) a taburetka.

2.       Odmontovať nožičky.

3.       Na scénu nastupuje jediný nástroj - sponkovacia pištoľ.

4.       Po orezaní  peny na požadovanú veľkosť, umiestniť naspodok najskôr látku vzorom dolu, na ňu uložiť penu a navrch sedák taburetky.

5.       Látku zasponkovať  protiľahlými stranami k sebe.

6.       A je to!


Možno by taburetke stačila aj takáto premena, ale ja som chcela niečo výraznejšie, preto nastúpila na scénu látka so vzorom kravských škvŕn.


1.       Naspodok látka vzorom dolu a na ňu sedák.

2.       Zasponkovať.

3.       Odrezať nožičky na požadovanú výšku (ubrali sme 11 cm).

4.       Priskrutkovať nožičky späť k sedátku.

5.       A hotovo!

Nenáročné, pekné a účelné.


Protagonistka pred a po.


Celková výška taburetky je teraz  necelých 42 cm.

Konečne si bude kam vyložiť nohy po náročnom dni. Príjemnejšie než konferenčný stolík  ;-)



Komentáre