Minišperkovnica a stojan na vonné tyčinky - DIY

 


Minulý týždeň vo štvrtok ma prepadla túžba modelovať. Bola príliš silná na to, aby som ju ignorovala. Od môjho posledného kontaktu s hlinou (rozumej: samotvrdnúcou hmotou) uplynul asi polrok. Čas vyhrnúť si rukávy. Navyše práca s hlinou je super relaxačná.

Doma som mala nejaký ten zvyšok samotvrdnúcej hmoty, tak som bez dlhého premýšľania začala tvoriť. Improvizácia ako vždy, to je moje. 

Najskôr som vymodelovala šperkovnicu, potom nasledoval stojan na vonné tyčinky. A keď už som bola rozbehnutá, povykrajovala som aj nejaké tie základy na vianočné ozdoby a iné drobnôstky a .... nakoniec som zaplnila takmer tri plechy mojimi výtvormi. Vianočné medovníky musia počkať. 


Polotovary som nechala dva dni schnúť, potom som ich zľahka presmirkovala a pustila sa do dekorovania akrylovými farbami. Na záver prelakovať a tu je výsledok. Páči sa mi ten rustikálny, hrubý vzhľad. Nebolo mojim zámerom mať dokonalé rovné steny, či super hladký povrch. Wabi sabi, dokonalá nedokonalosť.





Dokončila som aj niekoľko vianočných ozdôb a iných drobností, ale to budú darčeky, tak ich zatiaľ nezverejním. 


Komentáre