I feel good

 


Zopár mojich návrhov na potlač tričiek. "I feel good" pre kamošku, ktorá medituje, k jej narodeninám, "One kind word" pre mňa. 

Hľadala som na ostrove dodávateľa digitálnej potlače, no nenašla som žiadneho, okrem tých, čo berú len veľké zákazky pre firmy,  tak som vyskúšala túto možnosť. Vinylová potlač, ale... nepáči sa mi. Okrem bielych okrajov, ktoré zostávajú po vyrezaní, sa celá plocha leskne, je gumovitá (veď je to vlastne niečo ako nažehľovačka) a vôbec... nie, nespokojnosť. Prvý raz a naposledy.




Ďalšie dve potlače "Taurus" a "Pump it up" som robila ešte k Vianociam pre synovcov. Konkrétne to boli dve čierne mikiny a dva batohy s touto potlačou, ale nemám to zdokumentované. Dávala som to tlačiť na Slovensku, no a synovci mi zatiaľ neposlali foto (preto prikladám mock up). Ale vraj sa im dizajn páči.



Komentáre