Krása naokolo


Dokážu slová opísať vôňu jari? Nemožné. 
Fotky dokážu aspoň čiastočne zachytiť tú krásu navôkol. Kochám sa nimi vo chvíľach, keď nemôžem ísť von a vychutnať si vzduch nasýtený odórom kveteny.

"Odtrhol som kvetinu a ona mi zvädla. Chytil som motýľa, zomrel mi v dlani. 
Až potom som pochopil, že krásy sa treba dotýkať srdcom."
John Lennon





"Rozsievajte kvety všade a stále, kamkoľvek životom idete, 
lebo málokedy sa vám podarí po tých istých cestách kráčať ešte raz."
Orison Swett Marden





"Čím je slnečný svit pre kvetiny, tým je úsmev pre ľudí."
Joseph Addison




 "Všimnite si, že príroda, stromy,  rastliny a kvety rastú  v tichu. 
Všimnite si, ako sa nebo, slnko a mesiac nečujne pohybujú. 
Aj my potrebujeme byť ticho, aby sme sa mohli dotknúť duše."
Matka Tereza

Komentáre