Na srdečnú nôtu

Keď už je ten Valentín, tak si zaslúži nejakú tú pozornosť aj v maľovanej forme. Zopár návrhov na "srdcový" motív.


Najskôr rýchly náčrt a potom akvarelové farby. 



Nie som veľkým Valentofilom, lebo si myslím, že nie len v tento deň si treba prejavovať lásku, ale po všetky dni. A prečo? Lebo lásku treba kŕmiť.... a je jedno, či je to láska partnerská, materská, súrodenecká, priateľská.... 

Môj muž mi nosí kvety aj mimo sviatkov a ja mu zasa pečiem torty a koláče ako na bežiacom páse :-) Dnes mi daroval krásnu kyticu z ruží a ja som mu upiekla tortu plnenú pudingovým krémom, jahodami a želatinou. Takže... Krásne Valentínske dni všetkým ♥





Dobré srdce Ti prinesie do života veci, ktoré nekúpiš ani za všetky peniaze sveta.

***

Piateľstvo je veľký dar. Priatelia sú energiou pre dušu a liekom pre srdce.

Komentáre