Spálňa pre Neho - facelift



Ďalší pán na holenie. Izba pre Neho. Gentlemana, ktorého obľúbenou farbou je modrá a biela.

Izba bola pôvodne vymaľovaná na žlto, vstavaná skriňa, rámy dvier a okna boli tmavohnedej farby a bola v nej keramická dlažba. Nebolo to celkom ono, tak sme pristúpili k skrášľovaciemu zákroku.

Začali sme výmenou okna. Starý rám bol miestami poškodený a navyše sklá boli nepriehľadné.

Potom prišla na rad podlaha. Na pôvodnú dlažbu sme položili plávajúcu vinylovú podlahu s motívom dreva. Tieto dve operácie vykonali šikovní majstri. 

Ďalšia fáza bola už čisto DIY - urob si sám. 

Tmavú skriňu som natrela na bielo. Takisto dvere a zárubne. Izba sa opticky zväčšila a rozžiarila. 

Zariadili sme ju veľmi jednoducho. K posteli sme vyrobili čalúnené záhlavie, o ktorom som písala tu. Nočné stolíky sú z bazáru. Boli vo veľmi dobrom stave, tak som ich len zľahka prebrúsila a natrela voskom.

Ako bielizník slúži komoda RAST z Ikea a o jej prerode sa dá viac dočítať tu.

Vstavaná skriňa nemala žiadne vnútorné vybavenie, tak sme namontovali tyč na vešanie a pod ňu sme do skrine umiestnili dva LACK stolíky takisto z Ikea, ktorú úplne postačujú na odloženie vecí.

Stolička v kúte je tiež z bazáru a spolu so svojimi dvomi kolegyňami prešla vylepšovacím zákrokom tu.

Potom sme izbe dodali trochu ducha. Závesy, záclony, vankúše, lampy, obrazy, drobné dekorácie, fotky, kvety.

Výsledkom nášho snaženia je pohodová a elegantná spálňa pre Neho. 









Komentáre

  1. Tak to je úplne úžasná premena! Vďaka za inšpiráciu. Ja sa najskôr budúci mesiac chcem tiež pustiť do prerobenia našej spálne, tak teraz rôzne po internete zbieram inšpiráciu. Hovorila som si, že kúpim nejaký nový nábytok a možno aj nejaké doplnky. V tomto ohľade sa mi napríklad hrozne páčia také tie lapače snov. Niečo také by som do spálne určite chcela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za slovká uznania a ospravedlňujem sa za neskorú reakciu. Akosi mi unikla vo víre udalostí. Dúfam, že prerábka je už v plnom prúde, možno dokonca už aj hotová. Nech sa darí. A čo sa týka lapačov snov, kedysi som mala v spálni aj ja jeden ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára