Rast - Ikea hack/facelift


Po dlhšej dobe som tu znovu s jedným "vytúningovaným" kusom nábytku. A opäť je to komoda RAST z Ikea. Polovička ju dostala od jedného známeho, ktorý sa sťahoval a už ju nechcel. No a ja som sa potešila, že môžem znovu vymýšľať, čo s ňou.

Komoda už bola celá namorená, ale dosť zničená. Zásuvky nemali vodiče, tie polovička vyrobila z dreva. Ja som komodu najskôr ošetrila... zatmelila drobné rany, úchytky nastriekala zlatou farbou a korpus som natrela na bielo. 

Potom som sa rozhodla, že ju chcem na nožičkách, tak sme na spodok pribili dosku, ktorú som tiež namorila a okraje natrela bielou farbou, a na záver sme pripevnili nové nožičky. 

V zápale nadšenia som zabudla fotiť priebeh celého prerodu. Ale to nebol žiadny náročný projekt, takže nevadí. 

Tu je výsledok.


Fotka PRED je ilustračná, ktorú mám z predchádzajúceho faceliftu.




Tento facelift nás vyšiel na púhych 12 €, ktoré sme zaplatili za nožičky. Ostatné veci, ako farby, sprej, moridlo, mám doma stále po ruke. Dosku sme našli v garáži.

Komentáre

Zverejnenie komentára