Zrkadlenie


Chcela som do chodby veľké zrkadlo s jednoduchým dizajnom. V obchodoch je zrkadiel nespočetne, ale všetky sú robustné. Iba raz som videla také, ktoré by sa mi páčilo, ale na to, že bolo jednoduché, bolo príliš drahé. Stálo  takmer 100€. Tak som znovu vyrábala.

V obchode som kúpila zrkadlo za 3€ a dlhé špajdle za 1€. Z kartónu, ktorý je doma vždy, som vystrihla základ, na ktorý som lepiacou pištoľou nalepila zrkadlo a na zrkadlo som nalepila špajdle. Potom som všetko nastriekala zlatým sprejom. Hotovo. Zrkadlo za pár "babiek".




Do spálne som potrebovala tiež zrkadlo a keď už som bola vo "švungu" tak som trošku "vyliftingovala" túto dekoráciu z minulého roku, ktorá mala byť pôvodne zrkadlom. Stačilo len na hotový základ nalepiť zrkadlo a celé prestriekať farbou v spreji.

Komentáre