Vstupná chodba - facelift


Dnes odhaľujem ďalší facelift, ktorý som dokončila ešte v máji zároveň s mojim pracovným kútikom, ale kvôli nefungujúcemu internetu si musel počkať na svoj veľký deň takmer do jesene.

Vstupná chodba bola veľmi tmavá a so zbytočnými dverami. Takže znova ...kopa prachu, sutín a hluku.
Najskôr odstránenie dvier a potom priečok. Osadenie sklobetónových tvárnic, aby svetlo prúdilo až na chodbu, vymaľovanie stien na bielo a položenie novej podlahy.


Rozhodla som sa niektoré steny vymaľovať odtieňom farby atlantická modrá, aby nebola chodba taká sterilná a studená.
Vstupné dvere sme tiež museli vymeniť, lebo v nich bol červotoč. Ale sú presne také isté ako tie staré.


Na stenu som chcela veľké zrkadlo, ale v obchodoch boli všetky nadrozmerné zrkadlá s nadrozmernými cenami, tak som v Ikea kúpila set zrkadiel Lots, ktoré som použila aj v kuchyni, a lepila.


Rám zrkadla je z drevených latiek, ktoré som namaľovala čiernou farbou a prelakovala polyuretánovým lakom. Potom sme jednotlivé latky nalepili suchými klincami na stenu. Hneď potom sme zavesili aj novú lampu.

Stenu oproti zrkadlu som oživila samolepiacou tapetou nastrihanou na trojuholníky.


Samozrejme, že na chodbe pri zrkadle našla svoje miesto aj lavica, ktorá prešla faceliftom.



A teraz, ako je už tradíciou, zopár fotiek chodby predtým a potom.




Botník je takisto z Ikea. Skrinky Trones sú variabilné  a dajú sa použiť všade v byte. Kúpila som dve sady a skrinky, čo vystali, som dala do práčovne a skladujem v nich čistiace prostriedky.
Pôvodne som plánovala dať na skrinky v chodbe drevenú policu, ale zatiaľ sa mi páčia tak ako sú.

Vešiačiky sú veľmi jednoduchá záležitosť. Veľké drevené úchytky, ktoré sú zaskrutkované v stene.




Článok sa napíše rýchlo, ale bola to kopa roboty, kým sa to všetko poskladalo do jedného celku. Ale tá námaha sa oplatila.

Komentáre