Stolík - facelift


Ďalší úlovok z bazáru. Skrinka. No ja som ju obliekla do nového šatu a teraz mi slúži ako nočný stolík.

Ako vždy aj teraz som najskôr odstránila úchytky a začala šmirgľovaním. Vrch skrinky bol značne poškodený, tak som kúsok po kúsku odstránila jednu vrstvu. Išlo to dosť ťažko, ale pomohla som si uterákom namočeným vo vode, ktorý som položila na hornú časť skrinky a "prebehla" žehličkou. Potom sa mi už pracovalo lepšie.


Po dôkladnom očistení skrinky som na vrchnú časť nalepila disperzným lepidlom vinylovú tapetu a celú skrinku, vrátane zásuviek a dvierok, som  natrela tromi vrstvami bielej akrylovej farby. Iba vnútro spodnej časti som nechala pôvodné.

Dno zásuviek a poličky som takisto polepila vinylovou tapetou. Tapetu som použila presne tú istú ako pri prerode Ikea RAST nábytku.


Dvierka skrinky som ozdobila zlatým motívom. Na dvierka som položila kúsok kvietkovanej záclony a prestriekala farbou v spreji. Nožičky skrinky som "obula" do zlatých ponožiek a detaily zásuviek a dvierok som dotiahla zlatou permanentnou fixkou.


Nakoniec som skrinku natrela polyuretánovým lakom a priskrutkovala nové úchytky.








Komentáre