Pyramída



Ešte v decembri sme kúpili v starinárstve za 20 či 25 €...už si presne nespomínam... tento kus nábytku (výška 130 cm, hĺbka 27 cm, šírka dolu 72 cm, šírka hore 27 cm), ktorý na mňa volal, že túži po zmene. Tak som sa znovu pustila do liftingu.

Nemala som vôbec predstavu ako by mala táto "pyramída" vyzerať po zásahu. Jedinou podmienkou bolo, aby vyzerala lepšie. Sviežejšie.


Najskôr som odstránila všetky "čudlíky" (v preklade úchytky) a prebehla peelingová kúra, teda šmirgľovanie.

Potom som začala nanášať "masku"... bielou akrylovou farbou som natrela celý korpus. Zásuvky som striedavo natrela bielou a sivou farbou a na boky nábytku som namaľovala sivé zvislé pásy. Vrch nábytku som natrela tiež na sivo.

Úchytky som použila pôvodné, len som ich namaľovala akrylovou farbou. Takisto na striedačku... biele úchytky na sivú zásuvku a sivé úchytky na bielu zásuvku. Po zaschnutí som ich nalepila späť.

Na záver som pyramídu natrela polyuretánovým lakom a vnútro zásuviek, presnejšie povedané dno zásuviek, som polepila samolepiacou tapetou.

Misia splnená. Pyramída spokojná.




Komentáre

  1. Muy buen trabajo. Nadie diría que ea la misma.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gracias. Tengo que decir que estoy muy contenta con el resultado.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára