DIY - 2x podložka

Asi pred tromi mesiacmi som si kúpila v Ikea podložku pod počítač. Jednoduchú. Vo výpredaji za necelé 2 eurá. Vedela som totiž vopred, že jej dám nový šat, či vzhľad.

Tu je foto ako vyzerala podložka predtým a ako vyzerá teraz.





Na prerod som potrebovala iba samolepiacu tapetu, nožnice, ulamovací nôž  a striebornú permanentnú fixku. "Robota" asi na 15 minút.

Z tapety som vystrihla obdĺžnik asi o centimeter väčší ako podložka a nalepila. Prečnievajúce okraje som orezala ulamovacím nožom a obrysy podložky som obtiahla permanentnou fixkou.


A tu už je kráska v plnom nasadení.


Keď už som mala tapetu vytiahnutú a z kúta na mňa pozeral kartón, ktorý tam takisto čakal na svoj nový "look", nuž som teda z neho spravila podložku na stôl, ktorá plní dvojnásobnú funkciu...chráni môj stôl pred poškrabaním a zároveň slúži ako veľká podložka pod myš.



Na jej zhotovenie potrebujeme len kartón alebo tenkú preglejku, samolepiacu tapetu, ulamovací nôž, pravítko a ceruzku.

Z kartónu som vyrezala požadovaný rozmer. V mojom prípade to bolo 55 cm x 35 cm.
Tapetu som nechala o 5 cm väčšiu po obvode, prilepila na kartón a presahujúce okraje zahla na rubovej strane.
A...hotovo.





Tu sú obe krásky na mojom pracovnom stole.


Za pár "šupiek" praktický doplnok na každý pracovný stôl. Tapetu som takisto kúpila vo výpredaji. Balík za 10 eur, takže mi stále ešte zostáva dostatočné množstvo materiálu na polepenie čohokoľvek ;-)

Komentáre