Facelift bytu - časť prvá: Spálňa


Prerod jednej obyčajnej spálne na spálňu s dušou.

Stačí len chcieť, mať akú takú predstavivosť a hoci v peňaženke úraduje prievan, aj za málo peňazí sa dá vyčariť útulné hniezdočko.

V prenajatom byte sa síce príliš vyblázniť nedá, ale po dohode s majiteľom som mohla vymaľovať všetky dvere aj vstavanú skriňu na bielo (mali neurčitú žltohorčicovú farbu), ba dokonca mi bolo umožnené vymaľovať aj jednu stenu v obývačke.

Ale späť k spálni. Pri mojom príchode v nej bola len posteľ, nočné stolíky, TV a zaprášené hnedožlté závesy. Nutne potrebovala oživiť.
Najskôr som vymaľovala vstavanú skriňu na bielo, aby sa opticky zväčšil a rozžiaril priestor. Vymenila som závesy, kúpila prehodz na posteľ, podušky, nočné lampy, stropnú lampu, zrkadlo, hodiny a zo skladu majiteľa som si doniesla drevené kreslo potiahnuté kožou. V starinárstve som kúpila stolík, ktorý som tiež pretvorila (či spotvorila?) a teraz na ňom tróni kvet, ktorý som dostala.
Namaľovala som obrázky a hotovo. Spálňa ako lusk. 
Nebolo to síce ajnc cvaj draj, ale aspoň som si vychutnala kreatívny proces.














Druhá časť izby je viac starosvetská. Tie dva obrazy boli v byte, páčia sa mi, tak som ich zavesila na stenu do spálne. Stolička, kreslo a stolík, ktorý som zrenovovala. Nechýba ani moje milované ukulele :-)






A ešte pohľad do kúpeľne. Tam som veľké úpravy nerobila. Vymenila som iba zrkadlo (zasa zo skladu), kúpila vešiačiky a vešiak na dvere a takisto kôš na bielizeň.




Komentáre

  1. No, veru...krasne si si to tam prerobila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mali by ta najat na prerabky starych zatuchnutych bytov, aby sa im to potom oplatilo prenajimat za lepsie peniazky. Si uzasna!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára