Facelift bytu - časť druhá: Obývačka


Facelift bytu po druhé. Dnes sa predstavuje v plnej kráse miestnosť, ktorá plní viacero funkcií. Je to vstupná hala, obývačka, kuchyňa, jedáleň, pracovňa. Áno, veru tak, všetko v jednom na ploche asi 12 m2 a vôbec nepôsobí "prepchato".

Znovu som využila všetko, čo bolo v byte alebo som našla v sklade majiteľa. Kúpila som iba lampy, podušky, hodiny, zrkadlo, závesy, kvety...proste deko. No  a samozrejme, že som aj tvorila. Napríklad týchto ježkov a tento obraz.

Najskôr som len popresúvala nábytok v miestnosti. Keď som však objavila komodu, ktorú som prerobila, rozhodla som sa, že nový vzhľad komody si zaslúži aj novú atmosféru. Jednu stenu izby som pomaľovala sivými pásmi a doladila ostatné.

A tu je výsledok...













Komentáre

  1. Sorprendido del antes y después. Realmente parece otro apartamento. Un cambio significativo con solo cambiar algunas cosas y con poco gasto económico. Felicidades.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cele je to nadherne. Ale uplna bomba su tie hodiny. Nikdy som krajsie nevidela.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára