Kúpeľňa


Dnes sa počasie s nami pohrávalo. Doobeda pršalo a zdalo sa, že bude celý deň, ale poobede bolo nakoniec veľmi príjemne. Jeseň je tu, tak nie je divu, že sa mysľou sem-tam vraciam do leta, kedy bolo krásne slnečno a teplúčko. Niekedy až priveľmi. 
A ako vniesť domov príjemnú letnú atmosféru? Napríklad vylepšením kúpeľne štýlom "čo dom dal". Pôvodne v nej bola iba prútená skrinka (uvažujem, či rám nenatriem bielou farbou a zásuvky nechám prírodné).
Po kozmetickej úprave do kúpeľne pribudla staronová stolička, ktorá po dôkladnom prebrúsení dostala nový biely šat, takisto aj úložné lavice, ktoré som natrela bielou farbou a uložila na seba. Z latiek a preglejky som vyrobila rám na zrkadlo a namorila.
Prútený stojan na kvety presúvam z izby do izby, teraz momentálne "zaparkoval" v kúpeľni. 
Kúpila som sprchový záves s motívom mušlí (pôvodne som chcela biely záves s modrým vzorom chevron), vyrobila zopár dekorácií - svietnik z kvetináča ozdobený decoupage technikou so základňou zo starých cédečiek, ďalší svietnik zo zaváraninového pohára oblepený sisalovým špagátom do vnútra ktorého som vsypala piesok a naň pohodlne usadila sviečku. Toaletný papier je ukrytý v drevenej nádobe ozdobenej takisto decoupage technikou. No a samozrejme nesmú chýbať mušle, mušličky, aby dotvorili morskú náladu.
Takže teraz môže byť vonku dážď, sneh alebo mráz, mne stačí vojsť do kúpeľne a hneď sa cítim ako uprostred leta :-) 








Komentáre