Hodvábny šál



Konečne dokončený. Hodvábny šál s predtlačeným motívom, ktorý som kúpila pred viac ako desiatimi rokmi, keď som začínala s maľbou na hodváb. Nakoniec som vždy maľovala iba moje vlastné motívy a tie predtlačené (mám ich asi štyri...alebo päť?) ležali roky na dne zásuvky.
Bola by však škoda nechať ich tam nepovšimnuté a zabudnuté. Prišiel rad aj na ne. Jeden po druhom "sa vyfarbia" a snáď nájdu aj uplatnenie. 


V piatok poobede som jeden zo šálov vytiahla na denné svetlo, napla na rám a začala vyfarbovať. Nebolo to také jednoduché. Vôbec totiž netuším, čo je to za kvet a zopárkrát som lúštila hlavolam, čo je list a či to je list, čo je lupeň a podobne. Je to dobrá divočina. Nejako som to však včera dobojovala. Dnes som šálik zafixovala, oprala a prežehlila. Tadááá...


 Dokonca bude mať aj využitie. Rodičové, ktorí sa tu v priebehu týchto dní zopár krát objavili a videli celý proces jeho zrodu, sa rozhodli, že si dajú šál zarámovať a bude zdobiť ich izbu.
Takže z pôvodného úmyslu, namaľovať a dať späť do "šuflíka" nie je nič :-) Teší ma, že sa niekomu páči a bude mu robiť radosť. A možno nájdu domov aj tie ostatné šály ;-)



Hodvábny šál "Exotický kvet", 150x40 cm, hodvábny žoržet

Komentáre

Zverejnenie komentára