(pred)Vianočná nádielka



Silvester je už tu, ale ja ešte doťahujem Vianoce. Do tretice.  Asi týždeň pred Vianocami preletel tadeto  Ježiško či Santa Claus (kto ako chce) a nechal tu dva balíčky. 

V prvom objemnom balíku sa ukrýval rôzny materiál na umeleckú tvorbu. Nie, neposlal mi ho žiadny tajný ctiteľ ani neznámy sponzor, to len ja som sa plesla po vrecku.  Zvyknem si  v predvianočnej dobe doobjednávať materiál. Bývajú dobré zľavy ;-)

Tentoraz to boli akvarelové bloky, pohľadnicový papier, akvarelové farby v panvičkách Sennelier, Daniel Smith, White Nights, dokonca jedna tuba sa mi tam priplietla, akrylový gvaš Holbein, ktorý chcem konečne vyskúšať, nejaké tie akrylové perá, kovové boxy na akvarel, dots Mineral Marvels od Daniela Smitha na testovanie, ceruzky Derwent Signature, ktoré boli vo výpredaji (no nekúp to) a všetkými ospevované ceruzky Caran D´Ache Luminance. 


Ceruzky som hneď vyskúšala a urobila som si vzorkovníky. Tu je Derwent Signature



a tu Caran D´Ache Luminance. V rámci tohto vzorkovníka som si vytvorila aj dve "paletky", obe v tlmených farbách - jesenný nádych a nočné scenérie.



Čerešničkou na torte bol druhý balíček, ktorý mi prišiel. Malej, ale šikovnej. Objednala som si ručne robené akvarelové farby. Všetko prišlo super zabalené a krásne odprezentované. 


Akvarelky voňajú po mede a hlavne klinčekoch. Takmer na zjedenie. Už sa neviem dočkať, kedy ich vyskúšam. K nim bol pribalený malý stojanček na štetec. Separátne som si objednala aj odtieň "rojo oxido" v keramickej minipaletke. Ako darček mi pridali dve vianočné pohľadnice. 


Teraz už môže prísť nový rok. 

Nech je zdravý a pokojný! A plný tvorivej energie a skvelých nápadov!



Komentáre