Veľká noc trochu inak


Hoci sú tohtoročné veľkonočné sviatky neobvyklé a oklieštené, kvôli situácii, ktorá momentálne vládne na celom svete, nie je dôvod upadať na duchu a prestať tvoriť. 

Počas týchto 26 dní, strávených medzi štyrmi stenami (a to myslím doslova, neprekročila som prah bytu) som vytvorila množstvo obrázkov. Skúšam nové techniky, nové médiá, nový pohľad na veci. Ozaj produktívne obdobie.

K tomu nejaké to modelovanie zo samotvrdnúcej hmoty, kulinárske kreácie, udržiavanie zdravého ducha čítaním a oprašovaním mojich "inostrannych" jazykov a takisto tela pravidelným cvičením. 

V podstate sa pre mňa nič nezmenilo, som akýsi druh novodobého pustovníka, ktorý je zvyknutý tráviť svoj čas odrezaný od sveta alebo lepšie povedané vo svojom vlastnom svete. Chýbajú mi len moje dlhé popoludňajšie prechádzky. Už sa teším na ten moment, keď vyjdem z dverí a budem môcť dýchať čerstvý vzduch, cítiť vánok vo vlasoch a slnečné lúče nežne hladkajúce moju tvár. 

Viem, že to nebude ani zajtra ani budúci týždeň, zatiaľ je pohotovostný stav v Španielsku vyhlásený do 26. apríla, no uvažuje sa o jeho ďalšom predĺžení až do 10. mája, ale keď ten deň D príde, bude to pre mňa oslava silného ducha. A TO mi dáva silu vydržať. 






Komentáre