Vo farbách dúhy


Pokračujem v morskej tematike. Môj "Dúhový morský koník". 

Pri revizovaní mojich vecí som natrafila na jeden predmaľovaný  "základ", pri ktorom som vvužila zvyškovú farbu z iného diela. Volalo po dokončení, tak som poslúchla.

Ako som postupovala?

Predmaľovaný základ, viacero vrstviev akrylových farieb, som otáčala rôznymi  smermi dovtedy, kým na mňa z tej farebnej zmesi nemrklo oko morského koníka. Najskôr som jemne naznačila obrysy tela a postupne ho dotvorila akrylovými farbami. Pozadie som premaľovala ako posledné.


N

A tu je koník po dokončení.


Krátke video celého tvorivého procesu.




Ešte pár zaujímavostí o týchto tvorčekoch:

Je známych viac ako 40 druhov morských koníkov.
Plávajú hopkavým pohybom zhora nadol a aby zmiatli predátorov menia zafarbenie podľa okolitých rastlín.
Morské koníky tancujú 8 hodinový zásnubný tanec, ktorý zahŕňa vrtenie sa okolo, plávanie bok po boku, meniac pri tom farby.
Sú monogamní a tvoria pár po celý život.
Najradšej plávajú v páre držiac sa chvostíkmi spolu.

Ďalšie sú v tomto príspevku.

Komentáre