DIY - veľkonočné prianie



Zajtra je oficiálne prvý jarný deň a som zvedavá, či sa tohtoročná zima vzdá konečne svojho panovania a odovzdá žezlo svojej príjemnejšej a milšej kolegyni - Jari.

Veľká noc je takisto za dvermi, tak je najvyšší čas vytvoriť veľkonočné pozdravy. Včerajší deň som venovala práve tejto činnosti.

Najskôr som chcela niečo s motívom zajaca, ale človek mieni a človek mení. Preto nikdy neplánujem moju kreatívnu tvorbu. Vždy sa nechám viesť intuitívne.

Na tieto pozdravy som použila: akvarelový papier, gesso, akrylové farby, farebné papiere a pierka. 
Papier som najskôr natrela gessom a po jeho zaschnutí som naniesla transparentnú vrstvu farieb - žltá, červená, modrá - tú som postriekala vodou z rozprašovača a nechala stekať. Potom som ešte pofŕkala farbami.
Z farebného papiera som vystrihla vajíčka, ktoré som spolu s pierkami nalepila na namaľovaný základ. 
Áno, také rýchle a jednoduché to bolo. 



Detail pohľadnice.



Pozdravy som naskenovala do počítača, pridala nápisy a vytlačila. 



Napísané, podpísané a dnes poslané, aby stihli prísť včas.



Ešte foto kytice čerstvých kvetov zo záhrady, ktorú mi včera darovala moja polovička.

Komentáre