DIY - Univerzálny rámik


Jednoduchý postup na rámik, ktorý môže vyzerať zakaždým inak.

Potrebujeme:
  • zlatý rámik (pokojne môže byť aj inej farby, ale ja som chcela zlatý)
  • maliarske plátno (mala som metráž) alebo výkres
  • maliarska páska
  • kartón (akýkoľvek z čohokoľvek)
  • alobal (fakultatívne)
  • akrylová farba podľa výberu (ja som použila čiernu, červenú a zlatú)
  • zlatá farba v spreji
  • nožnice
  • štetec



Postup:
  1. Na plátno alebo výkres si nameriame pásy, tie čo budú biele prelepíme páskou a zvyšok zamaľujeme čiernou akrylovou farbou.
  2. Po zaschnutí plátno/výkres vložíme do rámika. Môže sa vložiť i bez skla.
  3. Z kartónu si vystrihneme rôzne tvary, ktorými budeme zdobiť pozadie rámika. Ja som vystrihla srdiečka a písmená. Písmená som nasprejovala zlatou farbou a srdiečka som polepila pokrčeným alobalom a následne premaľovala zlatou/červenou akrylovou farbou.
  4. Na zadnú stranu srdiečok/písmen nalepíme obojstrannú lepiacu pásku a môžeme začať dekorovať rámik. Podľa gusta.

Tu sú  moje varianty:

  Horizontálne pásy

Vertikálne pásy

Dá sa rôzne experimentovať, fantázii sa medze nekladú. Namiesto rámika možno použiť napnuté maliarske plátno. Rámik možno ozdobiť aj inými predmetmi (napr. malé krabičky od parfémov atď.)

Môj rámik nateraz zostal v tomto prevedení

Komentáre